27. LETNA KONFERENCA NOTRANJIH REVIZORJEV
21.11.2024 -22.11.2024

Z veseljem vas vabimo na 27. letno konferenco notranjih revizorjev, ki bo 21. in 22. novembra 2024 v Laškem. Tema letošnje letne konference je POGUM, ki ni zgolj vrlina, temveč temelj, na katerem gradimo našo odgovornost in integriteto kot notranji revizorji.
Notranja revizija presega tehnično preverjanje in nadzor; gre za globoko zakoreninjeno zavezanost etičnosti in poštenosti. Pogum nam omogoča, da postavljamo težka vprašanja, kljubujemo pritiskom in vztrajamo pri iskanju resnice. V dinamičnem poslovnem okolju, kjer so spremembe stalnica in kjer se tveganja razvijajo hitro, je naša vloga ključna za zagotavljanje stabilnosti in zaupanja.

Naše srečanje je priložnost, da izmenjamo izkušnje, se učimo drug od drugega in opogumimo za nove izzive. Zato bodo na konferenci predstavljeni pogledi ključnih deležnikov na delo notranje revizije, in to za krepitev ne samo individualnih lastnosti, temveč tudi kolektivne moči, ki nas povezuje in nam omogoča, da skupaj premikamo meje mogočega. Prav tako se bomo dotaknili aktualnih tem, med katerimi so zagotovo novi Globalni standardi notranjega revidiranja, trajnostnost (ESG), umetna inteligenca in zakonodajne novosti na področju digitalizacije.

Četrtek, 21. novembra 2024

8.30–9.00 Sprejem in registracija
9.00–9.15 Uvodni nagovor in podelitev certifikatov
Jasmina Mandžuka, predsednica Odbora sekcije preizkušenih notranjih revizorjev
9.15–9.45 Slovenki inštitut za revizijo – pogled v prihodnost
Dr. Samo Javornik, direktor Slovenskega inštituta za revizijo
9.45–10.15 Novosti pri pravilih notranjega revidiranja
Tina Toman Pfajfar, Telekom Slovenije, d. d.
10.15–11.00 Pogumno v gozd: notranja revizija na področju ESG in trajnostnosti
Mark Jo Moggi, Odvetnik
11.00–11.45 Odmor (med odmorom bodo potekale volitve članov odbora sekcije PNR)
11.45–12.30 Samoocenevanje notranjih kontrol kot priložnost za rast organizacije in zaposlenih
Žiga Eržen, Butan plin d. d.
12.30–13.15 Tveganja velikega vpliva in majhne verjetnosti v regulativnih zahtevah
Miha Ozimek, Sava RE
13.15–15.00 Odmor za kosilo
15.00–15.45 Revidiranje oblačnih storitev
Matic Štern, Telekom Slovenije, d. d.
15.45–16.30 DORA
Uroš Žust, Tevž Delak, Forvis Mazars d.o.o.
16.30–17.15 Umetna inteligenca v notranji reviziji
Mag. Matjaž Pušnik, KPMG Slovenija d. o. o.
18.30 Coctail party z DJ-jem

 

Petek, 22. novembra 2024

9.00–9.30 Pogled predsednice uprave na delo notranjih revizorjev
Nevenka Kržan, Luka Koper d. d.
9.30–10.00 Pogled članice revizijske komisije na delo notranjih revizorjev
Barbara Gorjup, Baklus d. o. o.
10.00–10.30 Izkušnja revidiranke z notranjimi revizorji
Ajda Brlec, Telekom Slovenije, d. d.
10.30–11.00 Pogum notranjega revizorja
Katjuša Arko, Generali zavarovalnica d. d.
11.00–11.30 Odmor
11.30–12.30 Pogum
Peter Baloh, Thriverse
12.30–13.30 Okrogla miza: »Izzivi pri implementaciji novih standardov”
Moderator dr. Samo Javornik
13.30 Zaključek konference

Dr. Samo Javornik

Dr. Samo Javornik je doktor ekonomskih znanosti. Po študiju na Indiana University School of Bussines je diplomiral in magistriral na Ekonomski fakulteti, kjer je končal tudi magistrski študij, smer poslovna politika in organizacija, ter doktorat s področja ocenjevanja vrednosti intelektualnega kapitala. Leta 1992 je pridobil licenco za vrednotenje podjetij, leta 1998 pa tudi strokovni naziv pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij, ki ga podeljuje Slovenski inštitut za revizijo. Je avtor programskih paketov  za ocenjevanje vrednosti podjetij in finančno načrtovanje ter izbor naložb vzajemnih skladov. Na Slovenskem inštitutu za revizijo je več let deloval kot predsednik Odbora sekcije pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti ter predsednik Strokovnega sveta.

Svojo poslovno kariero je začel leta 1991 in v okviru strokovnega delovanja vodil projekte ocenitve vrednosti, M&A projekte ter projekte poslovnega in finančnega prestrukturiranja v več kot 300 domačih in tujih  podjetjih. V dolgoletni poslovni karieri je bil predsednik in podpredsednik številnih nadzornih svetov, upravnih odborov in investicijskih odborov ter vodja in član mnogih projektnih skupin z različnih področij. Kot predavatelj in pisec strokovnih gradiv sodeluje z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani.

Dr. Samo Javornik je direktor Slovenskega inštituta za revizijo.

 

Tina Toman Pfajfar

Tina Toman Pfajfar, aktivna preizkušena notranja revizorka, državna notranja revizorka in državna revizorka, CRMA, se z notranjim revidiranjem ukvarja že vrsto let. Praktične izkušnje je pridobivala kot vodja notranje revizije v organizacijah javnega in zasebnega sektorja, trenutno vodi notranjo revizijo v Skupini Telekom Slovenije. Sodelovala je tudi pri zunanjih presojah notranje revizije iz programa zagotavljanja in izboljševanja kakovosti. Kot dolgoletna članica in predsednica sekcije preizkušenih notranjih revizorjev je aktivno prispevala k razvoju stroke, tudi s pripravo strokovnih prispevkov ter pripravo in izvedbo predavanj na različnih področjih, ki spadajo pod notranjo revizijo, doma in v tujini. Teoretično znanje in praktične izkušnje deli kot predavateljica pri izobraževanjih za bodoče (državne) notranje revizorje.

 

Mark Jo Moggi je samostojni odvetnik, ki se poglobljeno ukvarja s pravnimi vidiki trajnosti in področjem ESG-ja ter podjetjem svetuje na poti čez nove regulativne valove. Naprej je več kot 10 let sodeloval z mednarodno odvetniško pisarno in pri tem svetoval tujim in domačim družbam iz vseh panog v zvezi z njihovim notranjim ustrojem ter jih je zastopal v kompleksnih sporih s pogodbenimi partnerji in drugimi deležniki. V zadnjih letih svoje dosedanje znanje in izkušnje uporablja pri svetovanju o temah, ki se prekrivajo z novim regulativnim valom na področju trajnostnosti in ESG-ja, predvsem v zvezi s trajnostnim poročanjem, skrbnim ravnanjem podjetij in posledicami, ki jih imajo te novosti na korporativno upravljanje in razmerja med deležniki podjetij.

 

Žiga Eržen

Žiga Eržen je delal v svetovalnih družbah PwC in Deloitte, trenutno pa je zaposlen kot notranji revizor in vodja upravljanja tveganj v družbi SHV Energy za jadransko regijo. Delovna področja obsegajo tako projekte zunanje kot notranje revizije, svetovalne posle na področju notranjih kontrol, ocenjevanje tveganj in svetovanje na različnih področjih računovodstva. Sodeloval je tudi pri izobraževanju bodočih članov nadzornih svetov in predaval o prevarah.

 

Mag. Miha Ozimek

Mag. Miha Ozimek, spec. inf. var., PRIS, CISA, CISM, CIA, VP ISO/IEC 27001, 27017, 27018, ISO 22301, EIDAS, je opravil podiplomski magistrski študij informatike ter specialistični študij informacijske varnosti s področja standardov informacijske varnosti in uvajanja politik varovanja informacij v organizacije. Od leta 2007 deluje kot svetovalec in presojevalec sistemov vodenja kakovosti, upravljanja z IT storitvami in varovanja informacij. Zaposlen je v pozavarovalnici Sava Re kot specialist za informacijske sisteme področja notranje revizije. Kot ISO presojevalec SIQ Ljubljana presoja v slovenskih organizacijah, Evropski uniji in državah jugovzhodne Evrope. Poleg tega sodeluje s AKOS-om, Arhivom RS in IP-RS pri pripravi organizacij na izvajanje dela skladno z določili zakonodaje (ZVOP-2, ZEKOM-2, ZVDAGA itd). Od leta 2008 je gostujoči predavatelj na Fakulteti za varnostne vede na področju sistemov varovanja informacij. Izobraževanja je izvajal že za več kot 5000 slušateljev iz različnih organizacij in izobraževalnih ustanov.

 

Matic Štern

Matic Štern je notranji revizor, zaposlen v Telekom Slovenije, d.d. Je nosilec mednarodne licence CISA, v notranji reviziji se ukvarja pretežno z revidiranjem tveganj v poslovnih procesih družbe s poudarkom na področjih IT in kibernetske varnosti. Pred tem je že od zaključka dodiplomskega študija pridobival delovne izkušnje na več področjih upravljanja in razvoja informacijskih rešitev; od sistemske administracije, analize, dizajna, razvoja, testiranja in vzdrževanja programskih rešitev, vzpostavitve in optimizacije procesov upravljanja IT in upravljanja aktivnosti IT projektov. V času aktivnega udejstvovanja na raznih IT področjih je svoje znanje nadgrajeval tudi s podiplomskim študijem MBA ter na področju informacijsko-upravljalskih ved.

 

Uroš Žust

Uroš Žust je partner v oddelku dajanja zagotovil in svetovanja na področju IT-ja v podjetju Forvis Mazars IT, d. o. o. Ima več kot 19 let izkušenj na področjih revizije informacijskih sistemov, kibernetske varnosti, varnostnih pregledov, upravljanja tveganj, korporativnega upravljanja in zagotavljanja skladnosti v širokem spektru industrij tako v Evropi kot v ZDA, kjer je živel pet let in se specializiral za revizije po standardih PCAOB ter kibernetsko varnost v finančnem in igralniškem sektorju. Sicer diplomirani ekonomist (smer Poslovna informatika) na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani je pridobil še nazive preizkušeni revizor informacijskih sistemov (PRIS) pri Slovenskem inštitutu za revizijo, Certified Information Systems Auditor (CISA) ter Certified Information Security Manager (CISM) pri ISACA, pa tudi Certified Information System Security Professional (CISSP) pri ISC2 in Project Management Professional (PMP) pri PMI. Hkrati je tudi akreditirani trener na izobraževanjih za certifikate CISA in CISM pri ISACA.

 

Tevž Delak

Tevž Delak je menedžer v podjetju FORVIS MAZARS IT, d. o. o., in ima več kot 15 let izkušenj na področju revizije informacijskih sistemov, informacijske varnosti, kibernetske varnosti, upravljanja varstva osebnih podatkov, upravljanja tveganj, upravljanja neprekinjenega poslovanja, upravljanja storitev IT-ja in projektnega vodenja. V 15 letih delovanja na področju upravljanja in varovanja I&T je izvajal svetovalne in revizijske storitve v različnih industrijah, predvsem za finančni in storitveni sektor. V karieri je pridobil certifikate Certified Information Systems Auditor (CISA), Certified Data Privacy Soulutions Engineer (CDPSE), PRINCE2 Foundation, ITIL4 Foundation Certificate in je notranji presojevalec sistema upravljanja neprekinjenega poslovanja.

 

Mag. Matjaž Pušnik ima več kot 20 let izkušenj v domačih in mednarodnih projektih v gospodarstvu in državnem sektorju. Nadzoruje, vodi in izvaja IT svetovanja in revizije IT-ja, projekte varovanja zasebnosti in varstva osebnih podatkov ter informacijske varnosti, projekte IT-pregledov, dajanja zagotovil za finančne in nefinančne družbe. Je redni predavatelj na strokovnih konferencah in pisec strokovnih člankov s področja IT-ja in poslovanja organizacij. Pri Slovenskem inštitutu za revizijo je pridobil naziv preizkušeni revizor informacijskih sistemov, pri organizaciji ISACA pa naziva CISA in CRISC. 

 

Barbara Gorjup

Barbara Gorjup je magistra znanosti s področja mednarodne ekonomije (Univerza v Ljubljani), zaposlena kot direktorica svetovalnega podjetja Baklus d.o.o. Ima bogate preko dvajset letne izkušnje v gospodarstvu, predvsem na področjih poslovnih financ, strateškega načrtovanja, upravljanja tveganj in korporativnega upravljanja. Je sodna izvedenka za področje ekonomije, podpodročje vrednotenje podjetij in podpodročje poslovne finance (Ministrstvo za pravosodje).

V obdobju 2010 – 2014 je bila članica nadzornega sveta in predsednica revizijske komisije v Pošti Slovenija d.o.o., v obdobju 2010 – 2015 namestnica predsednika nadzornega sveta in članica revizijske komisije v Cinkarni Celje d.d., v obdobju 2016 – 2020 namestnica predsednika nadzornega sveta, članica kadrovske komisije in predsednica revizijske komisije v HSE d.o.o., v obdobju 2017 – 2021 članica in namestnica predsednika nadzornega sveta, članica tehnične komisije in predsednica revizijske komisije v Telekom Slovenije, d.d. Trenutno je članica nadzornega sveta, revizijske komisije in komisije za prejemke v Triglav Skladi, družba za upravljanje, d.o.o., članica nadzornega sveta, predsednica revizijske komisije in članica komisije za trženje in investicije v HSE d.o.o. ter zunanja članica revizijske komisije v Telekom Slovenije, d.d. in JHMB d.o.o.

Kot predavateljica sodeluje na različnih seminarjih in konferencah predvsem na temo delovanja in vloge revizijskih komisij ter izvaja strokovno podporo pri samoocenjevanju dela revizijskih komisij v slovenskih družbah.

 

Katjuša Arko

Katjuša Arko je direktorica notranje revizije v GENERALI zavarovalnici d.d. Ima bogate izkušnje s področja zunanjega in notranjega revidiranja ter različnih pregledov skladnosti. V času zaposlitve v KPMG je izvedla več zunanjih presoj kakovosti notranje revizije v različnih sektorjih, v vlogi notranje revizorke v SID Banki in GENERALI pa je bila tudi sama deležna zunanje presoje. Je imetnica strokovnih nazivov Preizkušeni notranji revizor, Državni notranji revizor in Revizor.

Konferenca bo v kongresnem centru Thermana Park Laško. Nastanitev je predvidena v hotelu Thermana Park Laško in hotelu Zdravilišče Laško. Priporočamo čimprejšnjo rezervacijo na spletni strani Booking - Razpoložljivost (thermana.si).

Cena na osebo / na noč / standardna soba Thermana Park Laško****, Superior Zdravilišče Laško ****
Nočitev z zajtrkom v dvoposteljni sobi 150 EUR – 30% = 105,00 EUR 119 EUR – 20% =   95,20 EUR
Nočitev z zajtrkom v enoposteljni sobi 185 EUR – 30% = 129,50 EUR 144 EUR – 20% = 115,20 EUR
Predčasen prihod ali pozen odhod iz sobe 50 EUR 50 EUR  

Turistična taksa znaša 2,50 €, prijavnina znaša 2 €.

V hotelu omogočajo tudi predčasen nakup kosila po znižani ceni, v predprodaji stane 23 € na dan konference pa 28 €. Kupite ga lahko s klikom na povezavo.

Na konferenco se lahko prijavite s prijavnico, ki jo najdete na naši spletni strani. O sprejetju prijave vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas tudi, da se morate od konference odjaviti, če boste morebiti zadržani, saj vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.

Za udeležnino na 27. letni konferenci notranjih revizorjev boste odšteli 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnega naziva, pooblaščene ocenjevalce vrednosti in kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.

Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.

Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem ter pooblaščenim revizorjem za konferenco prizna 12 ur.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima konferenca oznako B.
Za pooblaščene revizorje je Agencija za javni nadzor nad revidiranjem konferenci določila oznako B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava