SEMINAR Prodajne strategije uporabne pri prodaji storitev
15.10.2019

Aleš Lisac

Aleša smo prosili za program seminarja, pa mi je poslal tale tekst:

Te strategije 100% delujejo … edini stranski učinek sta večja prodaja in višji dobiček!

"Odkrijte prodajne strategije, s pomočjo katerih boste prodali več, imeli manj ugovorov glede cen, konkurenčne ponudbe pa za stranko sploh ne bodo relevantne.«

Prodajati je lepo in zabavno, če prodajate strankam, ki so vnaprej odločene, da kupijo – da kupijo ravno pri vas. Če želite izvedeti, kako ustvariti takšno prodajno situacijo, berite naprej. In za vedno pozabite na ponižno prosjačenje za naročilo.

Želite spoznati strategije s pomočjo katerih boste prodali z lahkoto in redno dosegali višje cene kot konkurenca?

Seveda si prodaje niti marketinga nisem izmislil jaz, sem se pa o prodaji, odkar sem leta 1989 ustanovil svoje prvo podjetje, nekaj naučil. Prebral sem praktično vse, kar se o prodaji da prebrati, gostil svetovno znane guruje marketinga in prodaje, založil in izdal več kot 150 knjig s področja prodaje, marketinga in osebnostne rasti (10 sem jih napisal tudi sam).
Skratka, ugotovil sem, kaj v prodaji resnici deluje. V teoriji in praksi. V Sloveniji in tujini!

Pomembno! Prodaja ni kaj dosti povezana s talentom. Stvari, ki res delujejo, se lahko nauči vsak in še enostavne so.

Ne verjamete? V vsakem podjetju je en prodajalec, ki proda več kot polovica vseh drugih skupaj. V vsaki panogi obstajajo podjetja in ljudje, ki zaslužijo in prodajo več. So na vrhu piramide. Pa ne zato, ker bi imeli boljši izdelek ali storitev, temveč predvsem zato, ker znajo prodajati! Če želite biti korak pred konkurenco, če želite izstopati iz povprečja, potem je to, kar sem pripravil, pisano ravno vam na kožo.

Skrivnosti je veliko. V resnici je prodaja v marsičem podobna osvajanju. Dobri prodajalci znajo doseči, da jim stranke takoj zaupajo. Zaupanje pa v hipu ustvarijo s tremi enostavnimi metodami …

Naslednja skrivnost je, kako stranke hitro prepričati, da ste nekaj posebnega, da ste drugačni, da ste po statusu nad vsemi konkurenti. Da ste »alfa samec« v vaši panogi. Kako doseči, da boste v očeh strank uveljavljen strokovnjak, poznavalec, mojster… skratka nekdo, v katerega nasvet in izjave se ne dvomi.

Odvisno od posla, s katerim se ukvarjate, z metodami, o katerih govorim, lahko dramatično povečate prodajo. Zgodilo se mi je že, da je stranka z mojim nasvetom, ki ni bil daljši od enega stavka, povečala prodajo za 10-krat. In nasvet je bilo mogoče uresničiti v nekaj dneh. Seveda nimam vedno takšne »srečne roke«, praktično vedno pa lahko najdemo način za povečanje prodaje! V vsaki panogi!
"Ampak mi smo že marsikaj preizkusili, veste, naš položaj je specifičen …"

Ni res, čisto nič niste drugačni in čisto nič specifični. Na svojih seminarjih in svetovanjih sem imel pravoslavnega duhovnika, direktorja pogrebnega servisa in ljudi, ki delajo za jedrsko elektrarno. Ne, vi niste nič posebnega in vse, o čemer govorim, deluje tudi v vaši panogi.

In brez izgovorov, prosim. Vsakdo lahko reče, da se ne da, da ne bo delovalo, da je preveč »ameriško« ali kaj podobnega … Želite povečati prodajo in dobiček, ali ne?

Večina ljudi o prodaji enostavno nima pojma. Berejo tabloide, gledajo novice na televiziji in mislijo, da mora biti tako, kot je. Pravi podjetniki pa vedo, da si ljudje sami ustvarjamo okoliščine in da nam nihče ne bo pomagal, če si ne bomo pomagali sami.

Tudi med tem branjem se morate zavedati, da je lahko skritizirati kar koli. Ni treba biti preveč pameten, da rečeš, da je nekaj brez veze, da ne bo pomagalo. Bolj produktivno se je vprašati:

"Kako naj uporabim to, o čemer govori Aleš Lisac, da bom v mojem poslu povečal prodajo in dobiček?"

Pametni podjetniki poslušajo, berejo in PREIZKUSIJO ideje, ki prinašajo rezultate. Brez testiranja, brez akcije, brez NOVITET se ne bo nič spremenilo na bolje.

Kako mnogi prodajalci sami vse pokvarijo in sami sebi preprečujejo, da bi bili uspešnejši (poskrbite, da se ne boste tudi vi ujeli v to past)?

Eden od načinov, da v prodaji ne boste nikoli tako uspešni, kot bi lahko bili, je ta, da danes delate malo več in malo bolje kot včeraj. Na ta način vaš račun ne bo nikoli poln, kot si želite.

Več dela za enako ali celo manj denarja!

Kar želimo doseči, je, da čim manj časa izgubljamo za pogovarjanje s »hladnimi« strankami. Z iskanjem primernih strank.
Idealno v prodaji je, da stranke IŠČEJO vas! Si predstavljate, da stranke, ki imajo denar in si želijo to, kar prodajate, iščejo vas? Si predstavljate, da stojijo v vrsti?! Je možno in dogaja se ves čas. Samo prave strategije morate uporabiti.
Trkanje na vrata, hladno klicanje, moledovanje za prodajne sestanke, pošiljanje ponudb … tega nočete in tudi ni učinkovito. V prodaji morate vi kontrolirati celoten proces. Vi morate biti tisti, ki odloča.

Prodaja je v resnici igra številk. Zmaga tisti, ki se pogovarja z več strankami, ki si želijo in imajo denar. Zmaga tisti, ki doseže, da ga stranke iščejo, namesto da bi bilo obratno.

Na naši zadnji marketinški superkonferenci v Laškem je Mitja Košak, eden izmed dvajsetih predavateljev, ki so nastopili, pokazal lep primer dogajanja v prodaji. Prodajo je razložil na primeru najstarejše obrti. Dokler je v mestu samo ena prostitutka, je lahko spodobno oblečena in lahko zaračunava visoke cene (ker je edina, strank pa je veliko). Ko pa se število prostitutk veča, se krajšajo tudi njihova krila, nižajo se njihove cene. Kar naenkrat niso več stranke tiste, ki prosijo, temveč prosijo prostitutke.
Se tudi vi počutite kot prostitutka?

So vas že na pol slekli in zahtevajo še nižje cene? Boste še naprej vztrajali in delali isto, kot ste delali zadnjih nekaj let?

Treba je NEKAJ spremeniti! Se strinjate? Seveda se, samo kaj spremeniti?

4 prodajni preboji!

Samo 4 stvari morate spremeniti, izboljšati in lahko boste oblekli dolgo »krilo«, strank bo dovolj in borile se bodo za nakup pri vas.

Kaj podjetnikom v resnici prinaša neodvisnost?

Preveč strank! Če jih je preveč, vi odločate o tem, s kom boste poslovali in koliko boste računali. Če jih ni dovolj, potem odločajo stranke.

Ste za spremembo?

Na seminarjuProdajne in prepričevalne strategije pri prodaji storitev (posebej prirejeno za revizorje, ocenjevalce, računovodje) bomo med drugim govorili tudi o naslednjih temah:

Kako prepričati kupce, da pozabijo na svoj ustaljeni način kupovanja? Saj veste, nekateri se »morajo držati« nekih pravil. Ampak v resnici ni tako. Če si res želijo, bodo pozabili na svoja pravila. Večkrat se mi je že zgodilo, da so me izbrali na razpisih, kjer je bila odločilna cena, čeprav je bila moja ponudba najdražja. Kršili so svoja pravila, ker so se vnaprej odločili, da želijo mojo storitev.
Kako se izogniti neposredni tekmi s konkurenco? Naj raje kupci razmišljajo o tem, kako kupiti pri vas, in to pod vašimi pogoji. Če me na primer želite najeti za svetovanje, bo vse potekalo tako, kot sem si jaz zamislil, pod mojimi, ne pod vašimi pogoji.
Zdravilo proti znižanju cen. Povedano drugače, kako narediti vaš izdelek, storitev tako unikatno, da ni več primerljiva s konkurenco. Cene nižajo samo tisti, ki prodajajo nekaj, kar je zelo podobno tistemu, kar prodaja konkurenca. Če pa prodajate nekaj, za kar stranke mislijo, da je unikatno, vi določate cene.

Sprostite se za trenutek in si zamislite:

Kako bi bilo, če bi delali z idealnimi strankami, brez natezanja okoli cen, brez stalnega iskanja novih strank, brez hladnega klicanja …
In zamislite si prodajo brez hudih prodajnih, pogajalskih taktik, kjer na silo prepričujete stranke v nakup.
Če želite, vam vse razložim na 6 – urni delavnici - predavanju.

Prodajne in prepričevalne strategije … ki zanesljivo delujejo tudi in predvsem v vašem poslu!

Vem pa, da bo ta seminar oz. delavnica takoj polna. Ponovitve seminarja pa ne bo tudi zato, da vsem tistim, ki radi odlašajo, vzamem razlog za preložitev tega nakupa. Če ne boste zraven tokrat, ne boste nikoli. Seminar bo samo enkrat!
In ne bo vam žal, da ste se prijavili. Tudi zato ne, ker boste med drugim izvedeli:
Kako prodajati dražje kot konkurenca. Spoznali boste metode, s katerimi cena pri odločitvi vaših strank ne bo več tako pomembna.
• Kako se izogniti velikim napakam, ki jih glede cen dela večina? Večina prodaja prepoceni, odreka se svoji marži, boji se, da bo zaradi cene izgubila posel. Vse to zato, ker ne poznajo treh preprostih metod, s katerimi se temu lahko izognemo.
• Pravi razlog, da se stranke odločajo na podlagi cene. Kdo je kriv in kaj v zvezi s tem lahko naredimo? Če se kupci pritožujejo zaradi cen, če se sprašujejo, zakaj toliko, če primerjajo vaše cene s konkurenčnimi, za vse to obstaja razlog! Vendar lahko to preprečite, nadzorujete.
• 4 strategije, s katerimi predstavite svoje cene. Seveda različne situacije zahtevajo različne strategije in če poznate vse, boste prodali več. Imeli boste način za odpravo ugovorov pri vsaki prodajni sitauciji.
Po seminarju, ko boste spoznali skrivnosti prodaje in prepričevanja, boste lahko DVIGNILI cene invaše stranke se ne bodo pritoževale!

Zakaj vem, da boste prišli na seminar?

Ker v resnici menjamo 245,00 evrov za vsaj 10.000 evrov!

Pomislite malo. Če je vse, o čemer govorim, res, če boste lahko prodali več, če boste lahko dvignili cene, če boste lahko prišli do strank hitreje in lažje, če boste uspešni na več prodajnih razgovorih kot doslej …

Koliko je vse to vredno?

250, 500, 1000. 20.000, 40.000, 700.000 evrov? Vi poznate odgovor. Ker vi veste, kolikšen je vaš sedanji promet in kakšen je vaš poslovni model. Koliko je torej vredno vse to, koliko ste pripravljeni plačati? 2.000 evrov? Več?

Kaj pravite na 245 evrov + DDV? Posebna cena za vas. Enkrat in nikoli več. Garantirano pa se vam bo investicija vrnila vsaj petkratno.

Kdaj in kje?

15. oktober, 2019 na Dunajski 106, ob 9:00.

Obljubljam pozitivne spremembe v vašem načinu prodajanja. GARANTIRANO!

Seminar bo od 9.00 do 14.00 v predavalnici A Zveze računovodij, finančnikov in revizorjev Slovenije, Dunajska cesta 106 (v 4. nadstropju), Ljubljana.

Število udeležencev je omejeno, zato lahko zagotovimo udeležbo le tistim, ki nam bodo poslali izpolnjeno prijavnico, preko spletne strani. O izvedbi seminarja vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti, ker vam bomo v nasprotnem primeru zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.

Udeležnina za znaša 298,90 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma pooblaščenega revizorja znaša udeležnina 254,07 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.

 

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjem revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem za posvet prizna 6 ur.

Če ste vpisani v register pri Slovenskem inštitutu za revizijo, vas prosimo, da v prijavnico obvezno vnesete vpisno številko zaradi vnosa ur dodatnega izobraževanja.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako B.
Za pooblaščene revizorje je Agencija za javni nadzor na revidiranjem posvetu določila oznako B.