26. LETNA KONFERENCA REVIZORJEV
4.9.2025 -5.9.2025

Vabljeni na 26. letno konferenco revizorjev, na kateri bomo med drugim povzeli strategijo dela novoizvoljenega revizijskega sveta. Rdeča nit letošnje konference je revizor in tehnološke spremembe ter izzivi zaradi njih, saj živimo v času hitrih sprememb na področju umetne inteligence in kibernetske (ne)varnosti. Zato bo zanimivo prisluhniti, katere izzive in tveganja, povezana z uporabo digitalnih tehnologij, prinaša dandanašnjim revizorjem in s katerimi orodji se že lahko srečujemo pri svojem delu. Seveda si pri tem želimo, da bi bilo naše delo lažje in učinkovitejše, zato bomo temu posvetili tudi okroglo mizo, kjer si bomo izmenjali izkušnje in nevarnosti uporabe omenjenih orodij. Vendarle se bo ta tema zagotovo še razvijala in pojavljala v središču pozornosti v prihodnjih letih. Tehnološke novosti bodo nadgradili tudi predavatelji na področju ocenjevanja tveganj pri spoznavanju informacijskih sistemov ter računovodske obravnave razvoja lastnih računalniških aplikacij.

Da ne bo vse obarvano z IT-jem, se bomo dotaknili še nagrajevanja delavcev z lastniškimi deleži in zadnje čase že zimzelene teme o trajnostnosti ter povzeli najnovejše smeri sprememb na tem področju v okviru projekta Omnibus. Razpravo bomo sklenili z izkušnjami revidiranja prvih poročil o trajnostnosti, tako da bomo na tem področju končno prešli od teorije k praksi.

Večerni del konference je kot vsako leto namenjen druženju s sodelavci in prijatelji. Zagotovo dogodek, ki ga ne smete zamuditi. Ne pozabite, dogodek ni namenjen samo pooblaščenim revizorjem, vabimo tudi bodoče talente in vse, ki jih zanima ta poklic.

Četrtek, 4. septembra 2025

8.30–9.00 Registracija udeležencev
9.00–9.15 Uvodni nagovor in podelitev potrdil
Dr. Samo Javornik, Slovenski inštitut za revizijo
9.15–9.45 Izzivi in tveganja, povezana z uvedbo digitalnih tehnologij na področju revizije
(predavanje bo v angleškem jeziku)
Panos Prodromides, predsednik CEAOB, generalni direktor CyPAOB
9.45–10.30 Predstavitev vizije revizijskega sveta in sekcije zunanjih revizorjev
Dejan Šimenc, predsednik revizijskega sveta
10.30-11.15 Odmor
11.15–12.00 Ocenjevanje tveganj za spoznavanje informacijskih sistemov
Manuela Šribar, BDO Revizija
12.00–12.45 Tehnološka transformacija revidiranja (predavanje bo v angleškem jeziku)
Hilde Blomme, Accountancy Europe
12.45–15.00 Odmor za kosilo
15.00–15.45 Izzivi uporabe naprednih tehnologij pri revidiranju
Matej Vrčkovnik, KPMG Slovenija
15.45–17.00 Okrogla miza: Kako se lotiti tehnološke transformacije v malih in srednjih revizijskih družbah
Razpravo bo vodil: mag. Mitja Skitek, sodelujejo: Manuela Šribar, BDO Revizija, Matej Vrčkovnik, KPMG Slovenija, Stanka Mikl, Revidicom in Benjamin Fekonja, BM Revizija
17.00–17.45 O tem, zakaj kritičnega mišljenja ne smemo prepustiti stroju in kako ostati presojen, premišljen in strokoven v času umetne inteligence
Peter Cokan, Univerzum Minerva
18.30 Družabni večer pri Martinovi izbi

 

Petek, 5. septembra 2025

9.00–9.45 Računovodska obravnava razvoja lastnih poslovnih računalniških aplikacij (za lastno uporabo in za trg)
Dr. Barbara Mörec, Ekonomska fakulteta Ljubljana
9.45–10.30 Nagrajevanje delavcev z lastniškimi deleži – računovodski in davčni vidik
Mag. Saša Jerman, Jerman & Bajuk
10.30–11.15 Odmor
11.15–11.45 Optimizacija revizijskih procesov s programsko opremo Tickmark: Skladnost, varnost in učinkovitost v brezpapirnem okolju
Nenad Mutič, Direktor iAUdit, d. o. o.
11.45–12.30 Kaj prinaša Omnibus?
Mark Jo Moggi, odvetnik, predsednik sveta za trajnostno poročanje
12.30–13.30 Izkušnje prvega revidiranja poročil o trajnostnosti
Razpravo bo vodil Aleš Juhart, Forvis Mazars, sodelujejo: Nina Kravanja Novak, Deloitte Slovenija, Mateja Vrankar, BDO Revizija in Domagoj Vuković, KPMG Slovenija
13.30 Zaključek

Panos Prodromides

Panos Prodromides je generalni direktor Ciperškega sveta za nadzor nad revizijo (CyPAOB), na to funkcijo je bil imenovan decembra 2023. Dne 18. junija 2024 je bil izvoljen za predsednika Odbora evropskih nadzornih organov za revidiranje (CEAOB).

Diplomiral je iz ekonomskih in družbenih ved na Univerzi v Manchestru ter magistriral iz managementa na London School of Economics. Svojo poklicno pot je začel v podjetju Arthur Andersen v Londonu, nato pa je deloval v različnih revizijskih podjetjih na Cipru, med drugim v Deloitte. Ima bogate izkušnje z izvajanjem kakovostnih pregledov revizij in nadzorom nad revizijami subjektov javnega interesa. Je član Inštituta pooblaščenih revizorjev Cipra ter pridruženi član Inštituta pooblaščenih revizorjev v Angliji in Walesu (ICAEW). Dejavno sodeluje v različnih delovnih skupinah in odborih pri CEAOB in IFIAR.

 

Hilde Blomme

Hilde Blomme nudi regulativno in strokovno podporo upravljavskim telesom organizacije Accountancy Europe ter aktivno sodeluje pri oblikovanju njene strategije.

Devet let je delovala kot zunanja revizorka za mednarodne korporacije ter mala in srednje velika podjetja (MSP) v pisarnah PricewaterhouseCoopers v Londonu, New Yorku in Bruslju. Svojo poklicno pot je začela v finančnem sektorju in manjših revizijskih družbah, ki so storitve nudile MSP strankam. Hilde je pooblaščena revizorka v ZDA (US Certified Public Accountant), pooblaščena revizorka v Belgiji (Belgian Chartered Accountant) in članica Združenja pooblaščenih certificiranih računovodij (ACCA). Ima magisterij iz mednarodnega poslovnega upravljanja (MBA), magisterij iz uporabnih znanosti ter magisterij iz gospodarskega prava, vse pridobljeno na Katoliški univerzi v Leuvnu/Bruslju, Belgija.

 

Dejan šimenc

Dejan šimenc je pooblaščeni revizor, vpisan v register pooblaščenih revizorjev Agencije za javni nadzor nad revidiranjem, in partner v revizijski mreži Forvis Mazars in družbi Forvis Mazars, d. o. o. Ima več kot 20 let delovnih izkušenj na področju revidiranja, dogovorjenih postopkov, revidiranja konsolidiranih računovodskih izkazov, svetovanja na področju računovodstva in revidiranja statusnih preoblikovanj družb, ob tem pa poglobljeno znanje slovenskih računovodskih in davčnih predpisov ter Mednarodnih standardov računovodskega poročanja.

 

Manuela šribar

Manuela šribar, od leta 2000 zaposlena v družbi BDO Revizija, d. o. o., je pooblaščena revizorka in preizkušena revizorka informacijskih sistemov, licencirana pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Pridobila je licenco CISA pri ISACA in je državna notranja revizorka. Je tudi članica Odbora sekcije revizorjev informacijskih sistemov pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Vodila in izvajala je številne samostojne revizije informacijskih sistemov, revizije informacijskih sistemov kot del notranjerevizijske dejavnosti in preglede splošnih ter aplikativnih kontrol za revizije računovodskih izkazov domačih in mednarodnih podjetij s področja storitev, trgovine, proizvodnje, elektrogospodarstva, raznih organizacij javnega sektorja in finančnega sektorja. Kot pooblaščena revizorka ima znanja tudi s področja revizij računovodskih izkazov in sorodnih storitev.

 

Matej Vrčkovnik

Matej Vrčkovnik, pooblaščeni revizor, FCCA, je zaposlen kot strokovni direktor v družbi KPMG Slovenija in ima 18 let izkušenj v reviziji.

 

Dr. Barbara Mörec

Dr. Barbara Mörec je preizkušena računovodkinja in docentka s področja računovodstva in revizije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Je avtorica številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov, ki se nanašajo na zunanje računovodsko poročanje, ter aktivno sodeluje na domačih in tujih strokovnih posvetih in konferencah, ki obravnavajo to problematiko. Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je nosilka dodiplomskih in podiplomskih predmetov s tega področja.

 

Mag. Saša Jerman

Mag. Saša Jerman ima več kot 30 let strokovnih izkušenj na področju davka, računovodstva in revizije. Njena prva zaposlitev je bila v Službi družbenega knjigovodstva (sedaj FURS) na področju nadzora, od leta 1994 v revizijski družbi Podboršek, k. d., kot pooblaščena revizorka in vodja revizijskih projektov, od leta 2000 je bila zaposlena v mednarodni revizijski družbi KPMG kot vodja davčnega in pravnega svetovanja. Od leta 2004 do 2007 je bila na Slovenskem inštitutu za revizijo odgovorna za področje davkov. Od konca leta 2007 je ustanoviteljica, solastnica in direktorica družbe za davčne, računovodske in pravne storitve ter svetovanje in izobraževanje Jerman&Bajuk, d. o. o., kjer vodi družbo in izvaja zahtevnejše projekte s področja reorganizacije, statusnih preoblikovanj družb in davkov. Je predsednica Odbora preizkušenih davčnikov in predsednica Strokovnega sveta pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Ima večletne izkušnje pri vodenju in izvedbi zahtevnih projektov na poslovnem, davčnem in revizijskem področju.

 

Nenad Mutić

Nenad Mutić je svojo poklicno pot začel leta 2003 v družbi PwC Hrvaška, kjer je do leta 2008 delal v oddelku revizije. Nato se je zaposlil v Société Générale-Splitski banki kot vodja korporativnega oddelka za Primorsko-goransko županijo.

Od leta 2011 je soustanovitelj in partner v podjetju iAudit d.o.o. Rijeka, ki je specializirano za revizijo in poslovno svetovanje, kjer je odgovoren za revizijske in svetovalne storitve. Nenad je pooblaščeni revizor pri Hrvaški revizorski zbornici in ima opravljena dva od treh modulov programa poklicnih kvalifikacij ACCA. Je tudi eden od razvijalcev programske opreme za revizijo Tickmark in orodja za poročanje Tickmark, rešitev SaaS, ki revizorjem in računovodjem pomagajo pri vsakodnevnih nalogah revizije in poročanja.

 

Mark Jo Moggi

Mark Jo Moggi je samostojni odvetnik, ki se poglobljeno ukvarja s pravnimi vidiki trajnosti in področjem ESG-ja ter podjetjem svetuje na poti čez nove regulativne valove. Naprej je več kot 10 let sodeloval z mednarodno odvetniško pisarno in pri tem svetoval tujim in domačim družbam iz vseh panog v zvezi z njihovim notranjim ustrojem ter jih je zastopal v kompleksnih sporih s pogodbenimi partnerji in drugimi deležniki. V zadnjih letih svoje dosedanje znanje in izkušnje uporablja pri svetovanju o temah, ki se prekrivajo z novim regulativnim valom na področju trajnostnosti in ESG-ja, predvsem v zvezi s trajnostnim poročanjem, skrbnim ravnanjem podjetij in posledicami, ki jih imajo te novosti na korporativno upravljanje in razmerja med deležniki podjetij.

 

Mag. Peter Cokan

Mag. Peter Cokan, mag. prav., univ. dipl. inž. str. V času navdušenja nad orodji umetne inteligence nas bo izkušeni predavatelj in vodja kompleksnih projektov Peter Cokan spomnil, zakaj revizorji kritičnega mišljenja ne smejo prepustiti stroju. Govoril bo o tem, kako ohraniti presojo, dvom in strokovni razmislek kot temelj kakovostne in odgovorne revizije.

Predavanje bo ponudilo konkretne vpoglede v to, kako učinkovito združevati tehnološke rešitve in človeško presojo ter kako ohraniti sposobnost odločanja tudi v času tehnološke prenove poklica.

Konferenca bo v kongresnem centru Thermana Park Laško. Nastanitev je predvidena v hotelu Thermana Park Laško in hotelu Zdravilišče Laško. Priporočamo čimprejšnjo rezervacijo na spletni strani Booking - Razpoložljivost (thermana.si).

Cena na osebo / na noč / standardna soba Thermana Park Laško****, Superior Zdravilišče Laško ****
Nočitev z zajtrkom v dvoposteljni sobi 150 EUR – 30 % = 105,00 EUR 119 EUR – 20 % = 95,20 EUR
Nočitev z zajtrkom v enoposteljni sobi 185 EUR – 30 % = 129,50 EUR 144 EUR – 20 % = 115,20 EUR
Predčasen prihod ali pozen odhod iz sobe  50 EUR 50 EUR

Turistična taksa znaša 2,50 €, prijavnina znaša 2 €.

V hotelu omogočajo tudi predčasen nakup kosila po znižani ceni, v predprodaji stane 23 €, na dan konference pa 28 €. Kupite ga lahko s klikom na povezavo.

Na konferenco se lahko prijavite s prijavnico, ki jo najdete na naši spletni strani. O sprejetju prijave vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas tudi, da se morate od konference odjaviti, če boste morebiti zadržani, saj vam bomo sicer zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.

Za udeležnino na 26. letni konferenci revizorjev boste odšteli 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za pooblaščene revizorje in revizijske družbe, kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo, pooblaščene ocenjevalce vrednosti in aktivne imetnike strokovnega naziva znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).

Ob prijavi od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Ob prijavi več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Ob prijavi od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Ob prijavi več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.

Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.

Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem ter pooblaščenim revizorjem za konferenco prizna 12 ur.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima konferenca oznako B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava