Seminar: OCENJEVANJE VREDNOSTI ZA RAČUNOVODSKO POROČANJE
26.11.2025

Seminar je namenjen vsem, ki se pri svojem delu srečujejo z izzivi ocenjevanja vrednosti za računovodsko poročanje – pri nepremičninah in ocenjevanju podjetij.
Posebna pozornost bo namenjena praktični uporabi metod ocenjevanja vrednosti v skladu z zahtevami računovodskih standardov. Udeleženci bodo imeli priložnost spoznati konkretne primere iz prakse, analizirati izzive pri vrednotenju ter se seznaniti s pričakovanji revizorjev in regulatorjev.

Ključne teme seminarja:
• ocenjevanje nepremičnin za računovodsko poročanje (MSRP/SRS)
• ocenjevanje podjetij v okviru letnega poročanja
• razlike med pošteno vrednostjo in vrednostjo v uporabi
• izdelava in uporaba diskontnih stopenj
• praktični primeri: priprava poročila o oceni vrednosti, vključevanje v računovodsko dokumentacijo
• vloga ocenjevalca v sodelovanju z računovodji in revizorji

Komu je seminar namenjen:
• pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti
• računovodjem in finančnikom
• revizorjem
• vsem, ki pripravljajo ali nadzirajo računovodska poročila

Predavale bodo izkušene strokovnjakinje s področja ocenjevanja vrednosti in računovodstva, ki bodo poleg teoretičnih osnov predstavile tudi številne praktične primere iz vsakodnevne prakse.

9.00–10.30 Predavanje
10.30–10.45 Odmor
10.45–12.15 Predavanje
12.15–12.45 Odmor
12.45–14.15 Predavanje

Mag. Karin Lušnic

Mag. Karin Lušnic je pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij Slovenskega inštituta za revizijo in Accredited Senior Appraiser pri American Society of Appraisers. Ima več kot 20 let izkušenj na področju ocenjevanja vrednosti podjetij. V obdobju 1999–2006 je bila zaposlena v podjetju KPMG poslovno svetovanje, d. o. o., kjer je delala na področju finančnega svetovanja (Financial Advisory Services) in pridobila izdatne izkušnje pri delu z vodilnimi regijskimi korporacijami ter sodelovala v številnih lokalnih in mednarodnih projektih. Od leta 2008 do marca 2018 je bila lastnica in vodja podjetja KLBV, d. o. o., ki je bilo na slovenskem trgu prepoznavno po segmentu priprav ocen vrednosti in skrbnih finančnih pregledih. Marca 2018 se je pridružila družbi BDO Svetovanje, d. o. o., kjer je kot partnerica zadolžena za področje poslovnih financ.

 

Mag. Petra Nagode Zupančič

Mag. Petra Nagode Zupančič ima skoraj 30 let izkušenj na področju ocenjevanja vrednosti nepremičnin. Je pooblaščena ocenjevalka vrednosti nepremičnin, strokovna članica svetovnega združenja RICS, sodna cenilka za gradbeno stroko in neodvisna strokovnjakinja za izdelavo energetskih izkaznic. Njeno delo na področju vrednotenja obsega vrsto pomembnih poročil ocenjevanja vrednosti nepremičnega premoženja za različne namene, od pravnega prometa, zavarovanega posojanja, računovodskega poročanja, prevzemov, sodnih postopkov, skrbnih pregledov, do razvojnih študij v povezavi z nepremičninami. Aktivno je vključena v izobraževalni proces na Slovenskem inštitutu za revizijo. Zaposlena je v družbi Sving konzultanti, d. o. o.

 

Mojca Janko

Mojca Janko je pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij Slovenskega inštituta za revizijo. Ima več kot 20 let izkušenj na področju finančnega svetovanja, ki vključujejo finančno analizo, načrtovanje, vrednotenje, prestrukturiranje, ocenjevanje naložb ter izvedbo skrbnih pregledov v finančni, proizvodni in storitveni industriji. Z bogatimi izkušnjami v mednarodnih projektih je vodila ali sodelovala pri več kot 200 različnih nalogah, vključno z AQR, skrbnimi pregledi in vrednotenji. Njene izkušnje na področju vrednotenja obsegajo ocenjevanje podjetij za različne namene, vrednotenje neopredmetenih sredstev (blagovne znamke, odnosi s strankami, programska oprema), projekte razporeditve kupnine (PPA), testiranje oslabitve sredstev in dobrega imena, pregled vrednotenj v okviru revizije ali za zunanje stranke ter pripravo mnenj o poštenosti transakcij.

Seminar bo od 9.00 dalje potekal v predavalnici B..

O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od seminarja odjaviti, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si.

Udeležnina skupaj z gradivom znaša 329,40 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za aktivne imetnike strokovnih nazivov in imetnike dovoljenja za opravljanje nalog pooblaščenega ocenjevalca vrednosti oziroma kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo (revizijske družbe, pooblaščene revizorje in pravne osebe) znaša udeležnina skupaj z gradivom 279,99 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan), za kolektivne člane fizične osebe pa 296,46 €.

Podatke za plačilo seminarja prejmete po elektronski pošti.

• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljene več kot štiri udeležence iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.

Popusti se ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti ter preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem, vpisanim v sezname aktivnih imetnikov nazivov, za seminar prizna 6 ur.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima posvet oznako C.
Seminar je v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem za pooblaščene revizorje ovrednoten z oznako B.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava