25. LETNA KONFERENCA REVIZORJEV
5.9.2024 -6.9.2024

Vabljeni na 25. letno konferenco revizorjev, ki je letos tudi volilna. Volimo namreč nove člane revizijskega sveta, zato dobrodošli vaši kandidatni predlogi in glasovi zanje, saj je tudi od tega odvisno, kako bo deloval vaš Slovenski inštitut za revizijo. Letošnja konferenca nam bo ponudila dinamične teme, saj živimo v času stalnih sprememb. Zato bo zanimivo prisluhniti, kakšne spremembe se obetajo v Zakonu o revidiranju, Zakonu o gospodarskih družbah, izvedeli bomo, kaj je grozeča insolventnost in druge novosti. Tudi letos se ne bomo mogli popolnoma izogniti trajnostnim dejavnikom oziroma ESG-ju, pripravljajo se trajnostni standardi za majhna in srednja podjetja, na IT področju bomo izvedeli, ali in kako lahko uporabimo orodja umetne inteligence na področju revidiranja, dotaknili pa se bomo tudi kibernetske varnosti podatkov naših strank. Ste tudi vi opazili, da je revizorjev čedalje manj? Prisluhnimo in sodelujmo na okrogli mizi, na kateri bomo odgovarjali na vprašanje, kako na revizijo gledajo mladi in kaj delamo narobe, da poklic dolgoročno postaja deficitaren. Da spodbudimo mlajše sodelavce k poklicu pooblaščeni revizor, imejte v mislih, da jih lahko prijavite na konferenco, tako kot je nekoč že bila navada. Večerni del konference je kot vsako leto namenjen druženju s sodelavci in prijatelji. Zagotovo dogodek, ki ga ne smete zamuditi.

Četrtek, 5. septembra 2024
8.30–9.00 Registracija udeležencev
9.00–9.45 Uvodni nagovor in podelitev certifikatov
Dr. Samo Javornik, Slovenski inštitut za revizijo
9.45–10.30 Vloga revizorjev v razvoju finančnega sistema
Nikolina Prah, državna sekretarka, pristojna za področje finančnega sistema, Ministrstvo za finance
10.30–11.15 Novela ZGD-1m
Mag. Karla Pinter, generalna direktorica Direktorata za notranji trg, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport
11.15–11.45 Odmor in volitve revizijskega sveta
11.45–12.30 Novela ZRev-2
Mateja Cimerman, Tomo Sbrizaj, Agencija RS za javni nadzor nad revidiranjem
12.30–13.15 Voluntary sustainability reporting standard for non-listed small and medium-sized enterprises (SMEs)
Paul Gisby, Accountancy Europe
13.15–15.00 Odmor za kosilo
15.00–15.45 Aktualnosti s področja revidiranja in bistvene ugotovitve iz opravljenih nadzorov
Mateja Cimerman, mag. Mitja Skitek, Agencija RS za javni nadzor nad revidiranjem
15.45–17.00 Okrogla miza »Izzivi kadrovanja v revizijskih družbah«;
Nives Orešnik, Manpower; Sara Breznikar Kleja Kovačič, Sanja Košir Nikašinović
Moderator: dr. Samo Javornik
18.00 Piknik pri Martinovi izbi

 

Petek, 6. septembra 2024
9.00–9.45 Grozeča insolventnost
Dr. Samo Javornik, mag. Mitja Skitek
9.45–10.30 Razkrivanje pravnih poslov v poročilu o odnosih do povezanih družb
Dr. Borut Bratina, dr. Peter Podgorelec, Ekonomsko poslovna fakulteta Univerze v Mariboru
11.15–11.45 Odmor
10.30–11.15 UI in uporaba orodij pri revidiranju
Mag. Matjaž Pušnik, KPMG
11.45–12.30 Kibernetska varnost v revizijskih družbah
Dr. Boštjan Kežmah, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
12.30–13.15 Uspešna navigacija revizorjev – kako polnovredno živeti in poslovati
Janez Žezlina, Energos consulting group
13.15 Zaključek

Nikolina Prah je univerzitetna diplomirana pravnica s pravniškim državnim izpitom. Delovne izkušnje je pridobivala v gospodarstvu in pravosodju, pretežni del pa na Agenciji za trg vrednostnih papirjev (ATVP), kjer je več let vodila pravni sektor, opravljala pa je tudi dela sekretarke Sveta ATVP. Kot vodja pravnega sektorja je zagotavljala zakonito izvajanje strokovnih del in nalog z delovnega področja ATVP kot nadzornega organa trga finančnih instrumentov. Bila je članica strokovnih skupin za pravna vprašanja in prevzeme, ki delujeta v okviru Evropske agencije za trg vrednostnih papirjev (ESMA).

 

Mag. Karla Pinter

 

Mateja Cimerman

Mateja Cimerman je direktorica Agencije za javni nadzor nad revidiranjem, ter po funkciji tudi predsednica strokovnega sveta. Pred nastopom mandata je opravljala naloge namestnice direktorja in vodje sektorja za nadzor in regulativo, odgovorna za opravljanje nadzorov nad revizijskimi družbami in pooblaščenimi revizorji ter regulatorni del pristojnosti Agencije (priprava pravil revidiranja, poročanje in sistem izobraževanja pooblaščenih revizorjev). Na področju mednarodnega sodelovanja je z izmenjavo informacij, strokovnih znanj in najboljših praks kot predstavnica Agencije vključena v mednarodni organizaciji Committee of European Auditing Oversight Bodies (CEAOB) in International Forum of Independent Audit Regulators (IFIAR) ter njihove podskupine, predvsem na področjih regulacije, nadzora in sankcioniranja revizijskih družb ter pooblaščenih revizorjev. Je pooblaščena revizorka z veljavnim dovoljenjem za opravljanje nalog pooblaščenega revizorja. Pred zaposlitvijo na Agenciji si je pridobivala izkušnje na področju revidiranja v revizijski družbi. Kot predavateljica sodeluje na različnih seminarjih in konferencah doma in v tujini, pri predmetih Pravila revidiranja ter Kodeks etike in revizorjeva neodvisnost pa sodeluje v izobraževanju bodočih pooblaščenih revizorjev pri Slovenskem inštitutu za revizijo.

 

Tomo Sbrizaj

Tomo Sbrizaj je leta 1998 diplomiral na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Od leta 2009 kot pravnik deluje na Agenciji za javni nadzor nad revidiranjem. Na Agenciji opravlja ali sodeluje pri posamičnih nadzornih nalogah Agencije ter deluje na sistemsko pravnem področju, in sicer na zakonskem ter podzakonskem nivoju.

 

Paul Gisby

Paul Gisby – Director: Accountancy Europe

After studying psychology at Manchester University, Paul Gisby qualified as a chartered accountant and chartered tax adviser and spent 20 years in the North West of England working in private practice. As a general practice partner, he gained a wide experience of accounting, auditing, and providing financial advice.

After moving to Brussels, he joined Accountancy Europe - an international organisation representing nearly 1 million professional accountants through its 50 member bodies, in all sectors of the profession.
He also supervises Accountancy Europe’s SME related activities, using his 20 years of experience working with small businesses. He has been leading Accountancy Europe’s activities in helping SMEs with their sustainable transition and has led Accountancy Europe’s responses to the public consultations on the EFRAG draft VSME and LSME standards.

His is Accountancy Europe’s lead on tax and he is a frequent speaker on tax policy and VAT issues. He represents Accountancy Europe’s at the VAT Expert Group and is a member of the EC’s Platform for Tax Good Governance.

He oversees Accountancy Europe’s work on public sector accounting standards and is a member of the Consultative Advisory Group of the International Public Sector Accounting Standards Board.
He holds Belgian and United Kingdom nationality and is a committed European.

 

Mitja Skitek

Mitja Skitek, pooblaščeni revizor, je namestnik direktorja Agencije na javni nadzor nad revidiranjem in hkrati vodja Sektorja za nadzor in regulativo, ter s tem odgovoren za opravljanje nadzorov nad revizijskimi družbami in pooblaščenimi revizorji in za izvajanje regulatornih pristojnosti Agencije. V revizijski stroki deluje že od zaključka študija na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je tudi magistriral. Pred zaposlitvijo na Agenciji je vrsto let kot nadzornik deloval pri Slovenskem inštitutu za revizijo, pred tem pa tudi v eni od revizijskih družb. Kot predavatelj sodeluje v okviru osnovnega izobraževanja bodočih pooblaščenih revizorjev, ter na raznih konferencah in seminarjih. Je tudi član izpitne komisije pri izobraževanju za pridobitev licence stečajnega in likvidacijskega upravitelja, ki deluje v okviru Ministrstva za pravosodje.
Ker je Agencija članica Committee of European Auditing Oversight Bodies (CEAOB) in International Forum of Independent Audit Regulators (IFIAR), je aktiven tudi na področju mednarodnega sodelovanja z drugimi regulatorji v EU in drugod po svetu na področju revidiranja ter pri pridobivanju znanj in izkušenj.

 

Nives Orešnik

Nives Orešnik je diplomirana psihologinja z več kot sedmimi leti izkušenj na področju koordinacije timov za iskanje in selekcijo kadrov v kadrovski agenciji. S svojim delom na lokalnem trgu in sodelovanjem s številnimi slovenskimi ter mednarodnimi podjetji je pridobila izkušnje iz prve roke z izzivi, s katerimi se soočajo delodajalci pri iskanju in selekciji kadrov. Njeno znanje o privabljanju novih talentov in učinkovitem iskanju, je še posebej pomembno na današnjem dinamičnem trgu dela, kjer so v ospredju kandidati in njihova pričakovanja ter želje.

 

Sara Breznikar je študentka Ekonomske fakultete, Univerze v Ljubljani. Od nekdaj jo veselijo številke in poslovanje podjetij, zato se je že po končani osnovni šoli, odločila za poklicno izobraževanje v programu Ekonomskega tehnika v Sežani. Od takrat je med delom v računovodskem servisu spoznala kar nekaj osnov iz računovodskega in knjigovodskega področja, ki ga želi še bolje osvojit, zato tudi študira na Smeri računovodstva in revizije. Poleg študija aktivno sodeluje v Društvu študentov računovodstva in revizije, od septembra 2023, kot podpredsednica.

 

Kleja Kovačič

Kleja Kovačič zaključuje magistrski program smer Računovodstvo in revizija. Leto in pol dela na Ernst & Youngu, na Tax oddelku - GCR pododdelek kjer so njene naloge večinoma računovodsko-davčne narave. Pred tem pa je dobro leto delala na KPMG-ju na oddelku revizije.

 

Sanja Košir Nikašinović

Sanja Košir Nikašinović, pooblaščena revizorka, je partnerka v EY in vodja področja dajanja zagotovil (Country Assurance Leader – Slovenia). V reviziji ima več kot 20 let izkušenj, od tega pet let (od leta 2018 do 2012) v tujini kot vodja revizije za Kazahstan in Srednjo Azijo. Upravi revizijske družbe EY v Sloveniji se je pridružila leta 2012. Kot pooblaščena revizorka vodi številne revizije za domače in mednarodne družbe, ki poslujejo v raznih sektorjih, med drugim na področju industrijske in široke potrošnje, maloprodaje, telekomunikacij, farmacije, naftnega in plinskega sektorja, nepridobitnih organizacij in drugih panog. Kot ključna revizijska partnerica vodi revizije številnih subjektov javnega interesa, pri čemer s svojo skrbnostjo in zavzetostjo

 

Dr. Samo Javornik

Dr. Samo Javornik je doktor ekonomskih znanosti. Po študiju na Indiana University School of Bussines je diplomiral in magistriral na Ekonomski fakulteti, kjer je končal tudi magistrski študij, smer poslovna politika in organizacija, ter doktorat s področja ocenjevanja vrednosti intelektualnega kapitala. Leta 1992 je pridobil licenco za vrednotenje podjetij, leta 1998 pa tudi strokovni naziv pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij, ki ga podeljuje Slovenski inštitut za revizijo. Je avtor programskih paketov  za ocenjevanje vrednosti podjetij in finančno načrtovanje ter izbor naložb vzajemnih skladov. Na Slovenskem inštitutu za revizijo je več let deloval kot predsednik Odbora sekcije pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti ter predsednik Strokovnega sveta.

Svojo poslovno kariero je začel leta 1991 in v okviru strokovnega delovanja vodil projekte ocenitve vrednosti, M&A projekte ter projekte poslovnega in finančnega prestrukturiranja v več kot 300 domačih in tujih  podjetjih. V dolgoletni poslovni karieri je bil predsednik in podpredsednik številnih nadzornih svetov, upravnih odborov in investicijskih odborov ter vodja in član mnogih projektnih skupin z različnih področij. Kot predavatelj in pisec strokovnih gradiv sodeluje z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani.

Dr. Samo Javornik je direktor Slovenskega inštituta za revizijo.

 

Dr. Borut Bratina

Dr. Borut Bratina je doktor pravnih znanosti in univerzitetni diplomirani ekonomist. Je redni profesor na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru na katedri za gospodarsko pravo. Kot gostujoči profesor je predaval na Sveučilištu v Zadru na oddelku za ekonomijo kot nosilec predmeta Korporacijsko upravljanje na podiplomskem bolonjskem programu druge stopnje. Od leta 2000 je predstojnik katedre in inštituta za gospodarsko pravo na EPF. Bil je tudi prodekan za gospodarjenje na fakulteti in predsednik oz. član Upravnega odbora UM ter predsednik Akademskega zbora UM. Od leta 2001 do 2015 je bil član Senata EPF. V letu 2005 je prejel Zlati znak Univerze v Mariboru. Znanstveno raziskovalno in strokovno deluje v okviru Inštituta za gospodarsko pravo na EPF, kjer je tudi predstojnik tega inštituta ter je soustanovitelj Inštituta za ekonomsko in korporacijsko upravljanje-IECG Maribor.

Na različnih ravneh in na različne načine sodeluje z mnogimi slovenskimi podjetji in drugimi organizaciji. Bil je predsednik oziroma član nadzornega sveta v več slovenskih podjetjih.

Je imetnik Certifikata ZNS in aktivno sodeluje v ZNS, kjer je član strokovnega sveta ter predsednik izpitne komisije za pridobitev Certifikata ZNS, bil pa je tudi član upravnega odbora ZNS do junija 2020. Na GZS je arbiter na stalni arbitraži. Je avtor več deset znanstvenih in strokovnih člankov predvsem iz področja gospodarskega prava, ki so bili objavljeni v domačih in tujih znanstvenih in strokovnih revijah. Je tudi avtor in soavtor več znanstvenih monografij in strokovnih knjig, učbenikov in velikega komentarja ZGD-1.

 

Dr. Peter Podgorelec

Dr. Peter Podgorelec je diplomiral na Pravni fakulteti v Ljubljani, kjer je tudi doktoriral, magistrski študij pa je opravljal na Pravni fakulteti v Mariboru. Kot sodniški pripravnik je delal na Višjem sodišču v Mariboru, po opravljenem pravniškem državnem izpitu pa se je tam zaposlil še kot strokovni sodelavec. Nato je bil tri leta okrajni sodnik na Okrajnem sodišču v Mariboru, od septembra 2004 pa je zaposlen na  Ekonomsko-poslovni fakulteti (EPF) Univerze v Mariboru. Habilitiran je v naziv izrednega profesorja za področje pravo. Je predstojnik Inštituta za gospodarsko pravo pri EPF in eden od predsednikov državne izpitne komisije za upravitelja v insolvenčnih postopkih ter predavatelj v okviru izobraževanja za pridobitev strokovnih nazivov, ki ga organizira Slovenski inštitut za revizijo. Je (so)avtor Velikega komentarja Zakona o gospodarskih družbah (GV Založba 2022), monografij Družba z omejeno odgovornostjo (GV Založba 2009), Nadzorni sveti in upravni odbori (GV Založba, 2010) Koncerni (GV Založba, 2021), Informacijske pravice družbenikov (GV Založba, 2007) ter Uvodna pojasnila k noveli Zakona o gospodarskih družbah ZGD-1K (Uradni list RS, 2021). Objavil je številne znanstvene in strokovne članke s področja korporacijskega prava ter sodeloval na znanstvenih konferencah doma in v tujini.

 

Mag. Matjaž Pušnik ima več kot 15 let izkušenj na domačih in mednarodnih projektih. Vodi in izvaja IT-svetovanja in IT-revizije, projekte varovanja zasebnosti in varstva osebnih podatkov ter informacijske varnosti, projekte IT-pregledov, dajanja zagotovil za finančne in nefinančne družbe. Pri Slovenskem inštitutu za revizijo je pridobil naziv preizkušeni revizor informacijskih sistemov, pri organizaciji ISACA naziva CISA in CRISC.

 

Dr. Boštjan Kežmah

Dr. Boštjan Kežmah ima obširne izkušnje s področja upravljanja, kibernetske varnosti in revizije informacijskih sistemov, elektronskega poslovanja, metodologij razvoja varnih informacijskih rešitev in računalniške forenzike. Je predavatelj na mnogih dogodkih v Sloveniji in tujini, z izkušnjami v zavarovalništvu, bančništvu, energetiki, telekomunikacijah. Kot član Strokovnega sveta Slovenskega inštituta za revizijo redno spremlja spremembe strokovnih in zakonskih podlag ter aktivno sodeluje pri njihovi razlagi. Je aktiven preizkušeni revizor informacijskih sistemov, sodni izvedenec ter cenilec za informatiko in programsko opremo, presojevalec ISO 27001, z nazivi CISA, CDPSE, CIS Information Security Manager ter DPO Executive.

 

Janez Žezlina

Janezova ključna strokovna področja kompetenc so strateške in kadrovske preobrazbe poslovnih sistemov – skrbi za sistematičen razvoj potenciala organizacij in posameznikov v njih.
Njegova ključna strokovna področja so: razvoj potenciala podjetij in posameznikov, upravljanje talentov, razvoj vodstvenih kompetenc, upravljanje (digitalne) organizacijske kulture in (digitalnih) kompetenc, strateško upravljanje kadrov ter vzpostavljanje sistemov poslovne in delovne uspešnosti.

Janez Žezlina je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in magistriral na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani.

V okviru lastne marketinške agencije je deloval na področju direktnega marketinga, promocije in pospeševanja prodaje različnih blagovnih znamk, izobraževanja in vodenja projektov.

V podjetju Socius je od leta 2001 deloval kot vodja projektov na področju upravljanja človeških virov in organizacijskega svetovanja, svetovalec na področju razvoja osebnostnih, podjetniških in poslovnih potencialov ter izdelave študij izvedljivosti na področju podjetništva in turizma. Bil je tudi član Sociusove mednarodne ekipe svetovalcev, ki je skupaj z IFC-jem (International Financial Corporation, podružnica Svetovne banke) uvajala standarde korporativnega upravljanja v regiji (Srbija, Bosna in Hercegovina).

Od leta 2009 deluje kot partner, svetovalec in trener v podjetju ENERGOS d.o.o., kjer se ukvarja s poslovnim in kadrovskim svetovanjem.

V Sociusu je bil tudi trener Treninga Dale Carnegie® (najstarejši in vodilni trening za razvoj osebnostnih in poslovnih potencialov na svetu) z mednarodno licenco.

Zaključil je prvo stopnjo šolanja iz transakcijske analize (TA 101) in nadaljuje profesionalni študij psihoterapije (transakcijska analiza TA 202).

Konferenca bo v kongresnem centru Thermana Park Laško. Nastanitev je predvidena v hotelu Thermana Park Laško in hotelu Zdravilišče Laško. Priporočamo čimprejšnjo rezervacijo na spletni strani Booking – Razpoložljivost (thermana.si).

Cena na osebo / na noč / standardna soba Thermana Park Laško****, Superior Zdravilišče Laško ****
Nočitev z zajtrkom v dvoposteljni sobi 150 EUR – 30% = 105,00 EUR 119 EUR – 20% = 95,20 EUR
Nočitev z zajtrkom v enoposteljni sobi 185 EUR – 30% = 129,50 EUR 144 EUR – 20% = 115,20 EUR
Predčasen prihod ali pozen odhod iz sobe 50 EUR 50 EUR

Turistična taksa znaša 2,50 €, prijavnina znaša 2 €.

V hotelu omogočajo tudi predčasen nakup kosila po znižani ceni, v predprodaji stane 23 € na dan konference pa 28 €. Kupite ga lahko s klikom na povezavo ali skenirate spodnjo QR kodo

O izvedbi vas bomo obvestili po elektronski pošti. Opozarjamo vas, da se morate, če boste morebiti zadržani, od konference odjaviti vsaj tri dni pred njegovo izvedbo, sicer vam bomo zaračunali udeležnino. Obvestilo o odjavi pošljite na naslov info@si-revizija.si. V primeru, da vam že pošljemo gradivo, vam zaračunamo 30 % udeležnine ne glede na razlog odpovedi.

Za udeležnino na 25. letni konferenci revizorjev boste odšteli 536,80 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan). Za pooblaščene revizorje in revizijske družbe, kolektivne člane Slovenskega inštituta za revizijo, pooblaščene ocenjevalce vrednosti in aktivne imetnike strokovnega naziva znaša udeležnina 456,28 € (22-odstotni davek na dodano vrednost je vračunan).

Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 10 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz iste družbe obračunamo 15 % popusta.
• Za prijavljenih od 2 do 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 20 % popusta.
• Za prijavljenih več kot 5 udeležencev iz kolektivnega člana revizijske družbe ali kolektivnega člana pravne osebe obračunamo 25 % popusta.
Popusti se med seboj ne seštevajo, velja tisti, ki je višji.

Podatke za plačilo konference boste prejeli po elektronski pošti.

Po določbah pravilnikov o priznanju dodatnega izobraževanja se pooblaščenim ocenjevalcem vrednosti, preizkušenim računovodjem, preizkušenim notranjim revizorjem, preizkušenim revizorjem informacijskih sistemov, preizkušenim davčnikom in revizorjem ter pooblaščenim revizorjem za konferenco prizna 12 ur.

Za pooblaščene ocenjevalce vrednosti ima konferenca oznako B.
Za pooblaščene revizorje je Agencija za javni nadzor nad revidiranjem konferenci določila oznako A.

Prijava enega uporabnika

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. Ob registraciji vnesite svoje ime, priimek, geslo in elektronski naslov. Po uspešni registraciji lahko na portalu ali prek spodnje povezave dostopate do seminarja in se nanj tudi prijavite s klikom na gumb Prijava na seminar.

Prijava več oseb preko podjetja

  • Prva prijava

Za prijavo je naprej potrebna registracija v naš sistem SIS. V sistem naj se registrira ena oseba, ki bo upravljala podatke o podjetju in urejala prijavljene na seminar. Ob registraciji poleg osnovnih podatkov še obvezno izpolnite podatke o podjetju(na to podjetje bomo za vse prijavljene potem izstavili račune). 

Po registraciji na pregledu profila preverite podatke o podjetju in se pomaknite v meni za upravljanje podjetja s klikom na gumb Prijavi se kot upravljalec tega podjetja. Preverite ime podjetja in kliknite Shrani. Prikaže se nadzorna plošča za upravljanje podjetja. S klikom na gumb Uporabniki dostopate do vseh oseb, ki jih upravljate s tem računom. Dodajte potrebne uporabnike. Nato se vrnite na željeni seminar. Na dnu strani bo gumb, ki Vam bo omogočal prijavo prek podjetja. Na tem mestu boste lahko enostavno prijavili uporabnike.

  • Nadaljne prijave

Na dnu pregleda seminarja se bo nahajal gumb za prijavo prek podjetja. Nato se bo izpisal seznam uporabnikov. S klikom na gumb prijava boste uporabnika prijavili na izobraževanje.

Prijava Odjava